Astronauta twierdzi: NASA zna datę powrotu Kosmitów na Ziemię! “Wszystko jest zaplanowane od lat” (Nagranie)

NASA od lat monitoruje Kosmos chcąc odkryć tajemnice Wszechświata i być może odkryć życie w Kosmosie. Ten człowiek z pewnością jest jednym z najbardziej tajemniczych osób na Ziemi. Jest wizjonerem, ale też artystą. Od dawna twierdzi, że posiada paranormalne zdolności takie jak np. jasnowidzenie czy telekineza i jest jednym z niewielu, który postanowił pokazać je publicznie. Publicznie pokazał, że jest wstanie nie tylko czytać w myślach, ale i dokonywać pokazów telekinezy.

Potrafił też wpływać na działanie zegarów. Wiele razy zarzucano mu kłamstwo i manipulacje. Czy mieli rację? Kto wie, ale jest też wiele osób, które wierzą w zdolności tego człowieka. Jeden ze świadków twierdzi np. że medium teleportowało zwierzę przez ścianę. Warto też przyznać że przeszedł pozytywnie testy w wywiadzie w USA i przyznano, że rzeczywiście posiada parapsychiczne zdolności. Medium musiał odwzorować rysunki, które ktoś wykonał w innym pokoju i wynik był zadziwiający.

W czasie jednego z wywiadów wyznał, ze jego zdolności a przynajmniej ich część ma powiązania z istotami z Kosmosu. W jednej ze swoich książek napisał nawet, że jest w jakiś parapsychiczny sposób powiązany z technologią kosmiczną. Jego zdolności doprowadziły go do siedziby NASA, a tam ujrzał tajemnicze drzwi za którym kryło się coś nie z tego świata. Wszystko na ten temat w nagraniu poniżej: